A küldött email spam mappába kerül

Ezt a problémát a távoli szerveren (ahová a levelet küldöd) lévő spam szűrők hibás beállítása okozza. Ezek a szűrők tévesen jelzik az email-t spam-nek.

Hogy elháruljon a probléma, fel kell venni a kapcsolatot a távoli szerver adminisztrátorokkal és bejelenteni az email-t, hogy az nem spam. Általában vannak űrlapok vagy segédletek az ilyen esetekre egyes távoli szerverekre.

Másik lehetőségként megkérhetett a küldött email címzettjét, hogy vegyen fel a kapcsolatai közé.

  • 0 ügyfél találta hasznosnak
Kielégítő választ kapott?

Related Articles

Outlook 2000 Beállítása

Példánkban a Microsoft Outlook beállítását mutatjuk be. Indítsuk el az alkalmazást, majd...

Thunderbird beállítása

Mozilla ThunderbirdA Thunderbirdben kattints a Fájl->Új->Postafiók menüpontra: Add meg a...

Outlook 2007 beállítása

Az Outlookban kattints az Eszközök->Fiókbeállítások menüpontra: majd az E-mail fülön az Új…...

Titkosított levelező kapcsolat beállítása

Alapjaiban megegyezik az alap beállításokkal!Amiben különbözik:a kimenő és bejövő levelek...

Email elérés webmail-en keresztül

Ha nem szeretnél levelezőprogramot telepíteni a számítógépedre, de szeretnéd használni az...